Thursday 15 September 2011

Result Trial Exam :(

Result trial exam macam haremm :[
Time jawab kemain confidentnyaa,bila keluar result.........
Perghh,macam aku ni tak baca buku langsung :@
Lepastu ada hati pulak nak apply sekolah kolej vokasional lah teknik lah :/
Tak payah nak mimpi Atyka !
Result dah lah ciput lepastu nak masuk sekolah macam tu -,-'
Just forget it :)
Saya beritahu mak saya kalau saya tak dapat masuk mana-mana sekolah yang bagus saya nak pindah balik ke sekolah lama saya :DD
Tak tahu lah boleh ke idokk :\
Minta-minta lah boleh :]
Nak tahu result saya ?
JANGAN MIMPI SAYA NAK BAGITAHU :p haha
Sorry lah,result memang tak bagus sangat.
Malu lah saya kalau bagitahu korang nanti :$
Tapi saya bagitahulah jumlah A yang saya dapat kay.
Jumlah keseluruhan A yang saya dapat 1 je =..=
Hmmm ;[
Itulah cerita result yang macam haremmm tu (:
Much dissapointed,Atyka Sahyra :3