Saturday 1 October 2011

Good Luck ^^

Dengan ini,saya Nur Atika Sahira bt Rahmat ingin memohon maaf kepada sesiapa sahaja yang mengenali saya jika saya ada membuat anda terguris hati,terkasar bahasa,terkutuk dengan sengaja,terbahan berlebihan dan sama waktu "TER" dengannya saya mintak maaf dari hujung rambut sampailah ke bawah tapak kaki :D
Dengan kesempatan ini juga,saya ingin mengucapkan selamat menjawab kepada semua pelajar yang akan menduduki Peperiksaan Penilaian Menengah Rendah (PMR).
Saya harap kamu semua dapat menjawabnya dengan tenang dan saya akan selalu mendoakan kejayaan kamu.
Oh lupaa,wish me luck too kay ?
Saya harap saya dapat capai target yang saya buat untuk exam PMR kali ni :)
Remember !
Belajar Biar Lepak,
Exam Biar Gempak,
Bangga Mak Bapak,
Gagal Kena Sepak !! x)
Good Luck FRIENDS :*